Hmm...

Var några dagar sedan jag skrev i min blogg, så det börjar väl bli dags nu va?..
Har inte hänt så mycket , lördags var det fest hos min bror iaf.. blev lite mycket att dricka kanske.. så söndagen var inte så värst kul att gå upp tidigt på.. men var bara att bita ihop, o utföra sitt uppdrag :),  sen hem o sova en stund igen.. för att på eftermiddagen dra ut till skogen, o spela lite airsoft.  14 pers kom ut o lirade och det var mycket bra stämmning och kul hade vi.  Jag lärde mig dock en sak, den hårda vägen.
Hade hittat ett värn, som låg precis vid vår stora bas. Perfekt tänkte jag och slängde mig ner. Efter en liten stund, så kände jag hur ena armen började brännas.. Nåväl.. ingen fara tänkte jag.. Låg ytterligare några minuter.. och fienden började dyka upp..  så iväg med några kulor osså ner igen.. Men.. nu började armen bränna rejält.. såpass mycket att jag flög upp från värnet, förklarade mig själv utskjuten och gick till Safezone.. för att se vad som hänt.  Tittade på armen, men fann inga märken.. trots att det kändes som man fått några geting stick. såpass mycket brände det..  Sköljde med vatten och efter en 20 minuter ungefär så började det ge med sig..   Förklaringen kom efter en liten stund.. kom underfund med att jag hade legat mitt i ett pissmyre bo.  Just det.. Pissmyror .. Att det gör ont av en.. vet jag.. men tänk er då att ligga med armen i ett sådant bo. Så nu vet jag hur det känns.. :D hehe.. man lär sig nåt nytt varje dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback