ujujuj..

Brorsan stack till Gotland idag.. hoppas han får det bra o trivas där borta.. Nåväl.. nu har man ett semestermål iaf ;).

Lite tråkigare blev det när jag kollade mina email. Hade beställt en bok från Internetbokhandlen..
och fick idag brev från kundtjänst. De hade gjort en kreditprövning, och funnit att jag tydligen har någon anmärkning.. Och där försvann min bok. Tänk va lustigt samhälle vi lever i.. vi straffas för att vi har betalningsanmärkningar.. men går fria om vi begår brott.  Att inte kunna beställa en bok.. FFS!, av nån anledning har jag både lägenhet,telefon,internet och fast jobb. Jag kan skaffa körkort, gå på systemet, o allt annat.. men inte beställa en bok.  Näh.. ser ut som jag får köpa boken från ett annat ställe helt enkelt.

Fy fan för dagens samhälle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback