Så var de dags igen..

Ja, jag håller med är lite seg på att uppdatera bloggen :), men mycket beror på att jag fortfarande har lite problem med min uppkoppling.. Typ telefonen fungerar inte när jag använder modemet, och tvärt om.
Borde va lätt o fixa iof.. men orkar inte med det nu.. :/

Så.. inget nytt har hänt dock.. satt i planer på att ev skaffa en ny bil att lattja med.. Försöker sälja av min Kyosho Pureten racer och antingen skaffa en Mini Inferno eller en Megaforce monster truck.. med dubbla metanol motorer. ca 6hk till 6 kilo bil . .kan röra på sig antar jag.. Fast de blir nog att spara ihop lite cash först en månad eller två.. Eller så köper jag en ny bössa.. Jaja vi får se vad det blir av det hela om nån månad eller så. :)

Idag har väl varit som vanligt på jobbet, bara lungt o fint faktiskt.. slutade redan kl 18!, mot normala 24.00.. tre linjer , två skiftlag samtidigt.. Mer sånt tack!.  Hemma så allt som vanligt dock.. inga roliga filmer att kolla på (ligger dock två på posten o väntar). Inte heller finns det några roliga spel, har kört igenom BF2, o alla andra jag har. o dem e inte kul att lira singelplayer på.   Enda ljuset i tunnlen är att Dark Funeral är på väg med ett nytt album i Oktober som kommer heta "Attero Totus Sanctus". Drog ner två låtar (promo), som de släppt på sin hemsida som lite smakprov. Och tro mig.. håller resten av låtarna samma klass. så kommer det bli en kanonplatta, och klart bättre, aggressivare  o mer ondskefullt än deras tidigare alster.. Det blir en given skiva i samlingen!.

En uppskjutning kommer ske i morgon eftermiddag, skall skjuta Snarkyn, samt två mindre raketer.. Om nu vädret är fint villsäga.

Så.. allt var detta tror jag..
Ses i morgon!



Kommentarer
Postat av: Stig Svensson

Nu får du "Blogga" lite, så man får lite skvaller.
m.v.h. Stig på Stensjö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback