Julen e slut.. :D

Äntligen.. julen slut sen nån dag tebaka.
var iof ganska lugn sådan.. men lite stök o bök .. en nätpolare kom ner för att bo här en vecka, o se hur det är härnere i Halland. relativt kul faktiskt ändå.. men min gäst är tokförkyld hehe..inte lätt alltid.

Julklapparna i år vart helt okey.
Fick presentkort till en lokal Airsoft affär i Halmstad, vilket inte är fel alls.
Sen en ratt o pedaler te datorn, så jag kan lira mina Need for Speed spel på "riktigt".. antog osså att det var en liten pik från mina syskon mm, att jag borde tänka på att ta den däringa plastlappen, så jag kan köra bil på riktigt. ^^.. men hmm. frågan e om jag verkligen vill ge mig ut på vägarna. Ty när jag provkörde saken på datorn..så kan man lungt säga, att jag borde hålla mig borta från alla vägar. Man bara krockar hela tiden juh.. hehe :D

Vad mer hade tomten med sig då.
Lite tröjor o t-shirts förståss o en 91:an bok. inte fel alls..  tidigare har jag dock fått både mobil o cash som tidig julklapp :)  

Sen klart, så fick man ju även köpa lite julklappar te sig själv juh.
Från Noris-Raketen.de kommer det snart en  Rymdfärja.. något större än den jag hade tidigare. Drivs på D motorer istället för C. twice da power!   ;)  samt lite pryttlar från Apogee rockets.. Diamond back o en  Quest Zenith II (2stegs raket).   Blir massa raketer nästa år bwahahaa.

Nepp.. dags att återvända te  verkligheten o glo lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback