Midsommar..

Midsommar firandet, skedde iår hemma hos min syster uppe i Länghem.
Jag,Ulf, Roy, Ann (Roys flickvän)  samt Simon åkte den långa vägen dit upp. För att ha lite kul.
Väl framme, efter ca en  o en halv timmes resande  så var det bara att packa ur våra bagage, som inte bara var sovsäckar o mat :).  Potatis o sill åts och en del dricka såklart.
Vi ängnade sedan kvällen åt att bara softa och spela pictionary och Alfapet.
En stund senare på kvällen, dök Mia (Puddes syster) och Patrik (hennes pojkvän).
Alfapet var då spelet vi körde och uddare och konstigare ord har jag aldrig sett.. Att dem sedan står i NE , uppslagsboken eller på Google (som Roy använde en hel del) var en annan femma. Iof var vi nog inte så hårda på just den reglen. Många skratt blev det :)

Det var tilldet hela en lugn och avslappnad kväll, musik o god mat och allmänt trevligt.

Runt midnatt så var vi antagligen lite trötta, och lade oss för en god natt sömn.

Lite lätt bakfull som man brukar vara, vaknade man av en mobiltelefon som ivrigt lekte väckarklocka.
(Tack för den roy!). :D  Nåväl.. frukost blev det och vi begav oss så småningom hemmåt igen.

Bilder kommer så småningom..

Tervää!


Kommentarer
Postat av: Ulf

Mycket bra kväll. Säg till när du har foton på datorn, jag vill gärna ha (oredigerade) kopior.

2006-06-25 @ 02:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback