inge nytt under solen ^^

Inte mycke som hänt, förutom att vi äntligen kom ut och spelade airsoft i lördags.
För min del andra gången i år. Senast var i Januari (en smällkall, isig, snöig och blöt dag förövrigt, och den kommer jag minnas alltid, det var nämligen då jag tog årets premiär dopp, i en bäck ^^ )

Lördagen vart helt okey, iof bara fyra man .. men laget fick lite träning.
Efter spelet, drog vi ner till Unreal Steel för lite shopping. Kom hem med en Heatshield och en Shemaag.(ett tygstycke/scarf modell större som kan användas till lite vad som helst. Självklart cammo färgad.).
Nå, med Heatshielden monterad på bössan, så ser den numera komplett ut.  Vet inte vad jag mer skall montera på den. Där sitter sedan tidigare en M203 granatkastare. 

En inomhus bössa hade iof inte varit helt fel.. Sitter och funderar på om det skall bli en M4 eller en Mp5.


Annars har inte mycke hänt.. festade i lördags då vi även drog ut på stan och besökte några inneställen.
Slutade relativt bra, men missade sista bussen hem :D, nåväl.. en polare som var med oss erbjöd sovplatser, så problemen löstes där.  

idag vet jag inte vad som händer.. kanske drar ut och kastar lite plast med  resten av Västkustänglarna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback