Judgement Day has come.. :P

Ojoj, veckan kunde klart vart bättre..  Tisdag lungt..
Onsdag lungt , men gjorde ett besök hos tandläkaren för att dra ut en visdoms tand.
Blev dock en mindre operation,för att få ut den.. 10stygn fick jag också.. Jejjj!..
Kom hem lite senare på kvällen, och ansiktet var svullet samt jag fick feber..
så jag var tvungen att stanna hemma dagen efter pga detta, dessutom kom värken.. inge vidare alls.  Fredagen vart klart bättre ,men svullnade hade inte gått ner.

Nu söndag, första stygnet lossnade :D, vilket jag tolkar som om att såret är läkt.
Har inte ont längre, men svullnaden sitter kvar där.. känns som en tennisboll. Dock har den gått ner ganska mycket. Bör väl försvinna helt i nästa vecka. 

Dock har lite positivia saker hänt.. :D får se nu vad som händer.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback