updates

Lugn o skön helg som spenderades mellan torsdag 13/12 till måndagen den 18/12 i Visby.
vi (jag, syrran, Patrik o Simon) vart ute en tur till Gotland, dels för att hälsa på vår bror där, samt att ta med honom, samt två av hans polare tillbaka till fastlandet.
Var stundom ganska kul, även om tja.. jag kanske var lite besvärlig som gäst i hans lägenhet. (Hade vissa bekymmer med sömn. ., vilket jag iof kan skylla ifrån mig på att jag fortfarande inte är riktigt frisk ännu.. ) Men men, det var ändå rätt skönt o lungt därnere =), gott julbord, god pizza på elefanten o tja. allmänt trevligt.

Såg inte så värst mycket av gamla Visby innanför ringmuren, men då jag har knallat runt innanför muren vid tidigare tillfällen, så var det ingen förlust direkt.

Annars så knallar allt på, verkar ha fått nåt tjaffs med blodtrycket, har och är fortfarande lite vimmelkantig i skallen, men skall ta o kolla blodtryck i morgon. Troligen beror detta på att jag ökade min medicinerings dos för nåra veckor sedan, o e alltså en biverkning. Iaf lät det så på tanten som svarade på sjukvårds upplysningen. I störta allmänhet är det ingen större fara, så länge vi får kontroll på det. Men, man blir lite matt , jag gissar dock på att det är lågt, då jag höll på att svimma , när jag gick runt i affären tidigare idag.  Var inte såå speciellt lattjo faktiskt.

Men men.. snart börjar det roliga igen.
den 29 är det inomhus flygning, har fått beställt ett 3d plan, iaf och i morgon kommer det en Mustang som får ersätta Spitfiren som var totalt oflygbar, trots att allt var inställt rätt.

Får se hur det här kommer gå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback