blääh.

Vart hos doktorn idag för utredning och provtagning för allergi prover.
Jättekul..NOT!. Sen i påskas har jag dragits med en enveten förkylning,trodde jag.
Ögonen kliade, näsan var heltäppt men rann ändå rätt duktigt, så på nåra dagar gjorde jag av med ett antal toarullar.
Att komma till jobbet i sånt skick, går bara inte. Orken hade försvunnit ur kroppen, och att sova var bara o glömma.
Vaknade upp mitt i natten, för att kippa efter andan blääh.

Så, i fredags fick jag nog. (var hemma sen i onsdags), o surfa runt lite på nätet.
Sen slog en tanke i huvudet mig.  Klia i ögon brukar ju inte höra till förkylning direkt.
Sprang ner till affären, och köpte anti-histamin tabletter.  Tog en tablett o väntade.. nog fan klingade det värsta av.
var vara lite kvar, men inte mycket.  :) Woppi!..  det mysteriet var då löst.
Men mot vad jag är allergisk mot, vete fan.  Pollen är en sak iaf, sen vilken typ det är får vi se.
Likaså skall de ta prov för att se om jag även har nån allergi mot födoämnen, korsallergi kallas det för.
Var nåt jag åt, som fick läpparna att kännas svullna o knasiga.  Aja. . vad blir det härnäst?? :D

Får se vad doktorn kommer på vad det är för nåt, det underlättar en del.

Ha de gott!;   I morn blir det en promenad i Slingan iaf.
Fredag vilodag (efter jobbet),
Lördag in till Klitterbadet för lite träning. (börjar bli kul de här..:) )
samt lite senare, avnjuta en trevlig kväll med Cissi. hon saknade visst mitt sällskap, o nästan bönade o bad att jag skulle besöka henne. :)  o nä, hon behöver inte fråga två gånger. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback