flyg..

Fick andra flygningen idag, o inte lite kallt var det ute.
Men men, planet flög väldigt bra och det känndes snällt att flyga. Med undantag för vinden som dock var ganska svag, men ställde till det lite grann, men det kommer gå bättre ju mer jag lär mig.
Mot slutet innan fingrarna frös, så fick jag iaf till det ordentligt och det känndes riktigt bra tillslut.
Lägg där också till att jag stod samtidigt o snacka med en fd skolkamrat som jag inte pratat med sen vi gick i högstadiet ^^,  mkt skojj , hans hund ville dock försöka plocka planet o äta det. Turligt nog var han kopplad ^^

Ahja, flygplan är roligare än heli det är konstaterat.  Väntar på att få upp Spitfiren vid tillfälle också.
den är större och mindre vindkänslig, men men de får bli till vårkanten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback