Gräshoppan blev en groda ..

Ja, de var fan inte dåligt trick det inte :) ,  Har gått två veckor sen jag lade ordern på en Grasshopper, men inget har hänt under tiden. Fick ringt ner till Hobbyfixaren och pratade med den anvsvarige för ordrar mm.
Grasshoppern var tillfälligt slut i Sverige och hon visste inte när det skulle komma igen. Efter litet prat, så kom hon fram till att hon hade en Frog hemma, samt en Blazing Star.  Efter liten diskussion, kom jag fram till att "Grodan" blev ett utmärkt val istället för hoppan.  Sen kom nog det trevligaste överraskningen, hon skulle försöka fixa priset lite grann. pga jag väntat såpass länge på den andre. Hon kunde inte svara på hur mkt dock, men men det får vi se när den kommer.  1786 kr kostade den . Men den är på gång iaf , skulle skickas i morgon.

Zaboonen, som skulle ha kommit med bussgods från Vilhelmina har inte dykt upp ännu, trots en vecka har gått.
Sista anhalten jag såg på sidan idag, var Gävle och så har det stått sedan den 12:e. Visserligen står det vidaresänd, men ingen vet vart det tagit vägen. Har ring Bussgods i Falkenberg.. men dem kunde konstatera samma sak. Sista anhalt. : Gävle.   Vore väl själva f*n om bussgods lyckats slarva bort ett stort paket.  Ahja få väl se vad som händer med den biten.

Hur som haver, så åker den direkt till försäljning efter jag fixa till den. Nya diffar och däck.
kommer plocka r/c prylarna från den  o sälja som rullande chassie  . (bytte Zaboonen mot Micro-T).

Nästa bil blir en TCO3,  en orgie i kolfiber, alu etc. 2wd tävlings buggy. I grund o botten en ASS tävlingsbuggy, men med hop-ups från en tillverkare.  Bilen, som jag köper beggad, är knappt ett år gammal, och körd med i hela tio minuter. sen ställdes den på hyllan då ägaren hade fullt upp med andra tävlingsbilar o tävlingar.
Har kostat en bra slant,  option kitet självt ligger runt ca 1600skr o bilen runt 3k ^^   så säg 4600 totalt.  mitt pris: 677kr med frakt..  :P bara för att han vill bli av med den. Dock ingen motor eller elektronik.. gör ju inget.. får leta upp en fet motor till den och ett bra ack.   JULAFTON!!  XD

Billigare med r/c än airsoft visst.  Sen, kommer det dröja med mer r/c prylar för min del. Om jag inte tröttnar på ngn av bilarna så småningom o säljer vidare o hittar nåt annat..  (Crawling verkar vara lite spännande dock...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback