kört...

För en sisådär 10 årsedan, påbörjade jag min körkorstubildning.. först ut av oss syskon..
Tyvärr rann det ut i sanden pga jag började plugga på en skola utanför Borås.
Åren gick, o jag kände att suget för körkort blev mindre o mindre... ja. tills nu :P
Fan, snart 30 o inget körkort alls.  nu när resten av mina syskon har det, så vore det fan på tiden att jag skaffa mitt med. ^^  Så idag beslutade jag mig för att leta efter en lämplig trafikskola, o har nog hitta en.
Sen blir det att anmäla sig o fixa lappjävlen.. det kommer inte bli billigt iaf .. men men..
En av anledningarna är att jag e sugen som fan på att skaffa en Dodge Dart eller liknande muskelbil.. måste ju ha en chans mot brorsans Mustang GT05 :P  

Ahja, blir te o skramla ihop pengar, lägga all hobby på hyllan o börja ;)

Vill ju ha det innan jag blir 30. Nu känner jag mig också motiverad till att börja igen med det iaf.

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback