6 dagar

har gått utan snus, kan erkänna att det är rätt jobbich..  har även lagt av med Onicon, eller iaf inte köpt en ny dosa.. får väl göra det, så att jag har nåt under läppen iaf.
Meningen är att onicon också skall slutas med,  kan inte påstå att jag är helt fri från nikotinet, suget kommer alltid att finnas där till o från.

Man har lite knasiga symptom i kroppen, o det mesta beror på abstinensbesvären som kan utrycka sig lite hur som helst..  inte så konstigt då nikotin är ett nervgift och ger lika starkt beroende som heroin..

Mina besvär är allt från ständig yrsel, brus i skallen, orolig mage, oroligt psyke, rastlös , lätt irriterad.
lägg då även till att jag lider av panikångest, vilket inte gör saken bättre ^^ .

men men, det borde avklinga inom nån månad eller två.. har lovat mig själv att inte köpa snus..
Nee, kampen går vidare.
Vi får väl se om nåra veckor hur det har gått.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ken1

börjar gå bra nu.. känns bättre i magen..kewlt :P

2008-01-30 @ 20:33:41
Postat av: Stig på Stensjö

Håll ut.Jag är snusfri sen den 17 november 2007.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback