Då var det dax..

I morgon torsdag, skall jag ta min sista pris snus.  Efter det, skall jag aldrig mer ta en enda till i mitt liv.
Det kan jag iof säga nu, men hur det blir i verkligheten vete tusan. Men, jag skall inte ge upp och inte falla tillbaka.. utan nu är det stopp :) ,  har två bra anledningar . 1)kostnads fråga, jag kommer spara ca 1500 varje månad, och 2) Jag tror min mage kommer bli bättre.    Nu har jag en halv dosa kvar ca, o jag lovar.. jag suger lääänge på varje pris.

Har en känsla att de första två dagarna kommer passera ganska lungt, men sen kommer det nog bli värre. när giftet börjar lämna kroppen. Är beredd på att få både hjärtklappning, frossa o allt annat obehag under tiden. men det är ju bara positiva tecken egentligen.  Mmm.  mina föräldrar kommer stå bakom mig o likaså arbetspolare på jobbet, som slutat snusa. Gott att det kan vara så, för det kommer nog behövas.

Så, i morgon bitti kl 5.30 kommer en ny snusfri Kenneth, att vakna upp till ett nytt liv. Yejj!
(det är nu eller aldrig som gäller).

Kommer väl skriva ner tankar och sånt här under tiden, tills den dagen kommer då jag kan gå in i en butik utan att känna mig lockad av att köpa en dosa snus.  

Mm.. håll tummarna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback