mja..inte så lyckat ..

helt snusfri bidde jag inte idag, men ett steg i rätt riktning iaf.
Köpte på mig en dosa Onico, som jag skall ta en prilla av varje gång jag känner sug efter snus.. sen har jag vanligt snus också. Men meningen är att jag skall ta mindre av Generalet och mer av Onicon, tillslut går jag över till Onico helt o sen är jag nikotinfri.  Ahja, kommer nog bli bra.

Idag kom äntligen RDR 1:an . då jag var nere i affären passade jag på att fråga om ett paket kommit.
O det hade det,  tyvärr hade tullen tyckt att paketet behövde förtullas o momsas för. .så där åkte jag på 146kr.
Sen skulle visst posten ha en peng för transporten = 100kr.. totalt 246kr.   nåväl.. har kostat mig 700kr ca 
Men.. vilken pjäs.. noskonen är lika stor som kroppen..  kommer bli mäktich asså.

Kanske skulle ta den te L1 istället hmm.. nej, den skulle visserligen kunna klara det, men då får jag göra lite förstärkningar först .  Orkar vi inte med,  utan den kommer få hålla sig till 29mm midpower istället.

Skall försöka fixa lite bilder på den så småningom.. (är det någon som har en liten fin digi-kamera te salu??..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback