snusfri 36h..

Japp, snart vart snusfri i 36h.. :D tog min sista pris i måndags kväll, innan sängdags.
På mornen tog jag ingen och har inte tagit sen dess heller.
Jag använder onico istället för snus nu, och det funkar sådär.. 
Igår var det inte så farligt sug, men nu börjar det bli lite värre med den biten. Dock kommer det gå över om nåra dagar.
Finns en sak som hindrar mig att ta en pris. jag får helt enkelt hjärtklappning av snuset! o bara den saken gör att jag kan avstå.  Varför hjärtklappning nu, när jag inte fått det tidigare när jag snusade?..  det beror helt enkelt på att jag under ca en veckas tid minskat min snus konsumtion , och således har min nikontin tålighet minskats med den.
Jag har faktist en dosa med snus stående.. men den har jag inte rört och kommer inte göra det heller.

Nepp, nu kör vi på onico nån vecka till.. sen får vi se :)


Kommentarer
Postat av: ulbe

Bra initiativ! Keep it up.

2008-01-25 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback