Tisdag.

Sitter här och lyssnar på Muse och gör lite inlägg då o då i forumet för Ale Raket.
Sa jag Muse?, jepp.. en av mina yngre bröder skaffade sig ett WII för ett tag sedan, och till detta Guitar Hero.
Där fanns en låt av Muse som hette Knights of Cydonia, o denna låt väckte min nyfikenhet om bandet.
Låten var bra, ruggigt bra till o med. Tja o nu sitter man här o lyssnar på hela albumet som den låten är med på.
Faktiskt helt okey musik, lite metal, lite pop, lite allt möjligt.. men det går inte förneka att de är mycket inspirerade av just metalvärlden ^^ , alternative kallas visst deras musik för.  jag kallar det crossover rock. Här o där hör man även lite Queen o Him blandat.. nåväl, good shit anyway.

RDR1 har inte ankommit ännu, förhoppningsvis får jag den innan helgen. Skall även ta och måla några andra raketer , har återigen fått låna verkstaden på jobbet för detta ändamål. Perfa =)

Mhm, skulle dratt til Peps idag, men sket sig pga jag är lite förkyld och vill inte smitta ner deras unge och dem.
får dra dit vid senare tillfälle o trixa lite med datorerna deras. 

Igår fick jag förresten mitt nya medlemskort från Tripoli, 1518 .. o nu väntar besked huruvida Rolf kan certa oss eller inte i sommar.. annars är risken stor att vi drar till något större event i Europa.
Sitter också och klurar på om man skulle ta sig till USA senare i år och bevittna LDRS eller BALLS.. o göra cert där istället.  Där är allt större :D allt från Micro-max till Q-motorer ..(tänk er sond-raketer). O självklart bröderna Gates (två bröder som lever på raketer typ.. de har bl.a varit med i Mythbusters när de har haft raketer med i showen).
Ahja, checka in
Tripoli , o länkarna till LDRS o Balls.. samt givet deras bildsidor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback