Woppidoo! :)

Hej Kenneth och välkommen till din nätkurs!
Din kurs DD101N Förberedande kurs i programmering och datalogiskt tänkande, 3 hp som ges av KTH börjar för dig nu på måndag den 16 juni 2008. Om du inte redan har loggat in och börjat kan du redan nu logga in och sätt igång. Du når kursmaterialet via www.math.se .

Detta fick jag i dagens mejl.. jag kom in på en förberedande kurs.
Nu måste jag leta upp mina betyg från gymnasiet och skicka in till Högskoleverket, så att de registrerar att jag har Svenska B.
Har även Svenska C , som jag fick på Viskadalen.

Lutar åt att jag kommer in antingen på datorprogrammering eller på lärarutbildningen.
Hur som haver, att jag kom in på en nätkurs är inte fyskam =)


Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback