SMF Mini meeting

I Dals Långsed har jag blivit inbjuden till.
SMF är SvensktModellFlyg ´s forum, och en nisse där bjöd in oss medlemmar på ett mini meeting.
Tobbe varnade för att han skulle upp och att han skulle plocka med mig i farten.  Av nån underlig anledning, så ville folket på meetinget bevittna modellraketer.. hmm, bara för att jag råkar vara en av få "gubbar" som sysslar med detta.
Nåväl, som det ser ut nu så åker vi nästa lördag, på morgonkvisten.. för att sedan återvända "hem" på söndag em/kväll.   Kommer ta med Wilgan och ev Cessnan, samt en eller två raketer och motorer, beroende på hur mkt packning som kan tas med.
Jag kommer försöka rapportera från meetinget när jag väl är där uppe.

Så, dax att planera o stuva ihop saker.
Sovsäck, liggunderlag , flygplan, batterier till sändare..
raket, motorer, startramp, start tillbehör. hmm hmm.

Hepp, väntar nu på att blåsten skall lägga sig lite grann.. så jag kan komma ut och flyga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback