utrensning..

började i förrgår.  Kastade ut all black/deathmetal med sataniska teman, från datorn.
Likaså alla böcker med LaVey och alla skivor hemma i lägenheten samt på jobbet, fick stryka med.
Liksom mina death/black tröjor. ut ut ut.  :D
Varför?, av flera olika anledningar. Dels är jag trött på det sataniska budskapet, o allt som hör där till.
Dels för att jag är vuxen, och vill inte hålla på med det längre , ser jag på mina polare som liksom jag lyssnade mycket på sån musik tidigare, så är det nästan bara jag kvar. Resten gick över till vanlig trevlig hårdrock istället.
Och det gör jag nu också,  tillbaka till härlig heavy/power metal  ala Helloween , Maiden mm. 
Inga pseudosataniska saker här inte längre,  visserligen skall erkännas att jag har hittat black/death på nätet igen. dels Pantokrator (Guds röst) , och Antestor.  Svensk och norsk death/unblack metal.   Japp, dem är kristna odd enough .. och deras låt-texter är trots allt tusenfalt bättre att lyssna på än de sataniska från Dark Funeral mm.

Jag är fortfarande metal..  =O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback