motion.

Nu har kenta blivit galen, jag har börjat motionera.
fast inget märkvärdigt egentligen, det hela började en vacker dag när vågen visade alldeles för mycket,
och jag fick knappt på mig mina finaste byxor. :/

så i måndags 3/11 gick jag ut första gången. Visserligen bara en kvart, men iaf en liten start.
sedan dess har jag nu vart ute och gått varje dag.
30minuter var dag, utom igår och idag då jag gick 50 resp 40minuter.

Meningen är väl att jag skall komma ut varje dag, oavsett väder och tid.
Och vara ute då minst 30minuter..  får se hur det här kommer att gå ..

Målet är under 100 i februari.. moroten är en gratis resa till skottland och bevitta deras military-tatoo i augusti nästa år.

From i morgon skall jag försöka plita ner sträckorna jag går, och hur det går med vikten :)

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback