upd8

Liten uppdatering så här den 1november.

Alla flygplan är klara för luftfärd, ja.. förutom min F16 , då jag väntar på att få tag i en mindre mottagare.
Lite bökigt att stoppa ner en tändsticksask stor mottagare, i en kropp som har mindre dimensioner ;)

Nåväl, hjälpte syster min och Patrik att flytta från Länghem till Heberg och de installerade sig där igår (Fredag) på allvar.
Var där en stund och hjälpte till med att snickra ihop ett skåp och passade på att prata lite med Chris :) , den grabben har växt ordentligt nu.  Är så kul att se, och sen har han även börjat "prata" .. snackar du med honom så svarar han på sitt sätt och bara ler och jollrar.   Han har även lärt sig att "simma" på kommando. Syrran bad Chris visa, vad han gjorde när han fick bada för första gången.  Ungen började sprattla precis som när han satt i badbaljan =))

Att vara morbror är rätt kul ändå , och en hälsning till min bror i Gotland: hoppas du får uppdaterade nyheter av syrran :)

Så , vad mer?
har lite nytt på ingång från Usa , en bana. som jag likaväl kunde köpt från Japan direkt.. hamnade på samma kostnad.
Nåväl,   Tamiya Minicircuit , för deras små Mini4wd bilar.  Förmodligen först i Sverige med detta, av nån underlig anledning har den svenske generalagenten inte tagit in dessa saker i Sverige alls.. Trots att de funnits sen 80talet.

BIlarna har funnits/finns.. men inte banorna. Strange..

Hepp.. dax att hoppa i säng.
Mor o hennes kamrat fyller huset med skönsång o fågelkvitter.. karaoke.. (okey. jag överdrev.. knappast fågelkvitter o skönsång..).. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback