Jul..igen

Så var årets jul över..   och jag är duktigt trött.
Det blir man om man befinner sig i ett hus , fullt med folk och både barn och hundar som skriker.
I normala fall så är det inget man bryr sig om, men är man då lite trött från början och man känner sig inte på topp, så är det inget roligt.  Men, sånt är det ibland och det var kul ändå såklart.
Som vanligt god mat och godis , och klapparna var inget fel på alls.
Då jag inte önskade mig något speciellt, så var jag nöjd med det jag fick.

Herman Hedning album,  MAD´s Dassbok (Skithumor!) ;)
Två snygga t-shirt och ett gäng sockar,  parfym/deo , presentkort på Classe Olsson.<
Och en Disney DVD-samling.
Helt okey :)

Var bara synd att vår bror nere i Visby inte kunde komma hem, hoppas du har det trevligt!! (Blanda nu inte alla slattar ;) ) .

Nu dags för sängen för att tidigt i morgon bitti gå ut på jakt efter mat. :)

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback