Sommar... nästan :)

Gott väder idag , och efter att jag kom hem från mötet i eftermiddags, vid 13snåret så tog jag nån macka och chilla lite.
Insåg sen att varför sitta inne?..Likabra att ta sin dagliga eller (nästan dagliga) promenad.
Så sagt o gjort gick ut vid 15 tiden och tänke iaf gå minst 3000 steg. Så jag började promenera längs Slöinges gator.
Efter en bit så kom jag på att jag lika gärna kunde ta mig 4000 steg istället,och så fortsatte jag tills jag kom hem. o då var mätaren på 5800 steg ca.. bara sådär 1800 mer än jag hade beräknat.  
Men men, skönt var det och i morn får jag väl ta 1000 steg extra ;) .

Nu väntar jag på att vinden skall mojna av lite.. så jag kan dra ut seglaren och se om jag hittar lite termik .
Blåsten är iof inte så farlig, men den hoppar lite hit o dit härnere..och det kan bli lite problem vid landingen..

Hepp..
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback